2012. január 20., péntek

Jó ha tudod hogy számíthatsz valakire ^^

Rám a barátaim bármikor számíthatnak és ezt remélem hogy tudják is, de tudom hogy én is számíthatok rájuk ha bajban vagyok.  De rám tényleg bármikor számíthatnak. Viszont az nagyon rosszul esik  hogy amikor segítek valakinek és tényleg sok időt rá szánok bár ez alap dolog... nah szóval engem most kicsit az bántott mikor segítettem az egy barátomnak és tényleg ott voltom vele míg szüksége volt arra hogy meghallgassák. De mióta így sikerült túltenni magát. És már tényleg nagyon jól érzi magát  szerencsére (:  viszont azóta engem nem is keres. Így most úgy érzem magam mit egy papírzsepi... elég viccesen hangzik >< de hát sikeresen "belém fújta az orrát" és aztán mint egy már értéktelen dolgot eldobott magától. Viszont én nem tudok ezért haragudni rá csak rosszul esett bízok benne hogy majd eszébe jutok és jelentkezik...De addig is rám bármikor számíthat. (:   
‎"Gyakran érezzük, hogy a barátaink eltávolodnak. Mégis mikor szükségünk van rájuk, észre sem vesszük, már a kezünket fogják."

2 megjegyzés: