2012. június 21., csütörtök

Bárcsak tudnám mit érzek..

Hát újból a szerelem... 
Nem tudom, mit tegyek, hiszen van egy fiú, aki szeret, de én nem tudom, még viszonozni idő kell... Vagy is nem is tudom. Biztos éreztettek ti is úgy, hogy nem tudod mit is érzel igazán... Olyan, mint ha az ész és a szív csatája folyna... >< kicsit furcsán hangzik, de most bennem épp ez játszódik le. Bár ne így lenne és tudnám viszonozni a szerelmet, de így nem megy. Érdekes mi? Van egy fiú, aki szeret és figyel rád tudni akarja minden pillanatodat, bánatodat és örömödet, de te nem tudod, közel engedi magadhoz. Sok barátnőm mondta, hogy ezt ne rontsam el és próbáljam meg hisz nincs mit veszítenem... De egyszerűen nem tudom, mert ez olyan, mint ha átverném... De lehet, hogy csak az én gondolatmenetem ilyen fura, ^^ de hát mit tegyek, én ilyen vagyok. Viszont félek, hogy majd akár napok, hetek, hónapok esetleg évek múlva bánni fogom, hogy ki hagytam ezt... Bárcsak egyszerűbbek lennének az érzések és konkrétan tudnánk, mit érzünk. Nem úgy hogy egyik nap akarod a másik nap meg nem... Hát igen kicsit bonyolult de remélem, jól fogok dönteni és nem bánom meg. :D  

"Az érzések fogságába kerültem... remélem, időben kikeveredek, és jó döntést hozok...”  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése