2012. október 11., csütörtök

Ne hazudj tovább magadnak találj megoldást


Érzések mik kavarognak bennem nem értem hogyan lettem ilyen. Egyszer fent aztán lent, mint a hulláma vasútnál emlékeztek? Sose tudom mi váltja ki. Olykor boldog aztán szomorú hisz ember vagyok. Ez normális kérdezem magamtól... hát én nem tudom szerintem senkire tudja. Néha a múltba tekintek és elgondolkozom hogyan tudnám kijavítani a hibákat de rá kell jönnöm hogy úgy se tudom amit akkor elrontottam az már úgy marad. Van, mikor ezzel megbékélek, de van, hogy harcolok ellene. Ez így nem jó tudom, magamat tépem szét. Néha elmenekülök az álmaimba. Anyukám így fogalmazta nem jó, hogy gyakran alszok, és inkább álmodok, mint hogy szembe nézzek a bajjal. Én csak azt válaszoltam rá, hogy: ott legalább nem bánthat senki, mindig boldog tudok lenni és nem csalódok sokat, ha úgy van még a hercegem is előjön. De rá kellet jönnöm, hogy tényleg nem, mehet így tovább meg kell találnom a fényt az alagút végén meg kell ragadnom a lehetőséget. De eddig ez se sikerült minden széthullni látszott... tudtam, hogy nincs rendbe semmi körülöttem a barátaimat hol eltaszítottam magamtól... de tudom, ha szükségem van rájuk, akkor számíthatok a segítségükre. Nem vagyok az a típus, aki szívesen beszél a gondjairól... viszont én azt tanácsolom másoknak, hogy beszéljék ki magukból, holott én nem tartom be a saját tanácsom. A zenék világába menekültem. Fülhallgató a fülbe zene bekap teljes hangerő ugye ismerős? Sétálok, az utcán vagy épp ülök a buszon.. nem hallok mást csak a zenét, nem is baj, mert legalább így se bánthat meg senki. De rá kellet jönnöm, hogy ez se egy megoldás jó egy ideig  de nem ez a végleges... Hát elkezdtem gondolkozni mit tegyek  van egy  gitárom arra gondoltam, hogy majd dalban  kiöntöm szívem bánatát vagy örömét, de hamar lemondtam róla rájöttem nincs valami énekes hangom. Akkor mit tegyek? Megoldást kellett találnom, hogy tovább tudjak lépni a dolgokon...  Elkezdtem vezetni egy füzetet, amibe leírok mindent, ami bánt, vagy ami fáj és így úgymond kiírom magamból a dolgokat. Ha épp meg ragad egy egy írásom, akkor megosztom veletek is itt a blogomba... És így megtaláltam a lehető legmegfelelőbb dolgot arra, hogy tovább lépjek a dolgon. Még most is szoktam a múltba tekingetni, de nem annyit, amennyit azelőtt és sikerül egyre pozitívabban látnom a dolgokat. Szóval te is nyugodtan találd meg azt, amivel szabadjára tudod, engedni érzéseidet nem kell hogy mindenki tudjon róla én se mutatom meg a füzetem senkinek... Az a lényeg hogy te felszabadulj (:  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése