2012. december 3., hétfő

kell egy szó, egy mondat ami segít...


A sok probléma mely felhalmozódik, egy emberbe egyszer elő fog jönni. Én már 5 éve "gyűjtögettem" a problémákat, amik a múlt héten ki is jöttek rajtam. Nem tudom mért épp akkor volt ez. Úgy gondoltam hogy ha alkalmam lenne elmenni itthonról pár napra és rendezni ezeket az érzéseket könnyebb lenne. Ezt a gondolatot meg is osztottam egy személlyel, akiről úgy gondoltam, hogy tud segíteni. Ő azt mondta, hogy ha elmennék, azzal nem oldanék meg semmit ezen elgondolkoztam és tényleg igaza volt. De akkor mit tegyek, kérdezem magamtól? Mert már azt a helyzetet, amibe voltam elviselhetetlennek tartottam. Betegen jártam suliba csak azért, hogy ne legyek itthon. Csütörtökön már nem éreztem magam valami jól és rá kellet ébrednem, hogy nem, fogom kibírni azt a hét órát, ami volt a suliba így hazakéredzkedtem. Nem gondoltam volna, hogy azon a hazavezető úton ennyi változás megy végbe a lelkemben. Volt időm gondolkozni, egyedül voltam viszonylag csend volt.  Mire hazaértem szertefoszlott minden rossz kedvem. Azon a csütörtöki napon nem veszekedtem senkivel. Több időt töltöttem a 2 éves unokahúgommal.  Nagyon hálás vagyok annak a személynek, aki segített nekem. Ha netán olvassa ezt a bejegyzésem és magára ismer akkor még egyszer köszönöm!!
Szóval, ha esetleg te is el akarnál menekülni a problémák elől jusson eszedbe, hogy ha még sikerül esetleg pár napra figyelmen kívül hagynod egyszer vissza fog térni. Muszáj szembenézni velük. Tudom, hogy egyszer még rám is vár ennek legyőzése, de hiszem, hogy sikerülni fog. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése