2014. január 7., kedd

Ne mondj rosszat arról akivel egyszer jóba voltál és a barátodnak tartottad..!

Soha nem értettem azt hogyha két ember elválik egymástól legyen szó szerelemről vagy barátságról, akkor mért kell a másikról rosszakat mondani? ( tisztelet a kivételnek!). Velem is azt történt hogy egy olyan személy akivel nemrég barátok voltunk olyanokat mond a hátam mögött amik nem éppen szépek. Elgondolkoztam vajon mi az ami erre késztetheti, aztán arra jutottam hogy ő így dolgozza fel azt hogy már nem vagyok neki, és hogy már nem leszek vele. De ez akkor se jó, nem fogom hagyni azt hogy mások az alapján a hazugság alapján alkossanak rólam véleményt amiket ő mond. Merje akkor a szemebe mondani hogy ezt és ezt gondolom rólad vagy valami, de ez amit csinál szánalmas. Vagy ti nem értetek ezzel egyet? Jó lenne tudni hogy nektek mi a véleményetek erről. Én nem tudnám ezt tenni egy olyan személlyel  aki egyszer fontos volt nekem. Ahhoz hogy feldolgozz egy veszteséget, (ez alatt nem kel halálra gondolni) sokféle módszer létezik.
A legnehezebb az hogy elfogadjuk hogy ő már nem lesz mellettünk természetesen a remény mindig ott marad hogy ó majd egyszer talán de nem szabad hogy ez a remény elhatalmasodjon az emberben.
Miután nagy nehezen sikerült elfogadni, arra kell összpontosítani hogy tovább lépjünk. Ha egyszer különválik két embernek az útja, azt nem a legkönnyebb elfogadni és nem egyszerű tovább lépni rajta, pláne ha évekig ott volttok egymásnak( tapasztalatból tudom sajnos) de meg kell próbálni!Kezdj bele valamibe amit eddig nem csináltál  bármibe, csinálj olyan dolgokat amiket szeretsz ami örömöt hoz neked.
De soha ne mondj semmi olyat a másikról amivel megbántod, függetlenül attól hogyan váltatok el egymástól!

 "egy barátság során elmondott titok akkor is titok marad ha külön utakra térnek!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése