2017. január 5., csütörtök

Tőled várom..

Újra itt vagyok, ülök s várok egy jelre, egy üzenetre. Tőled várom, akivel bár a neten ismerkedtem meg mégis úgy éreztem mindig is ismeretek, tőled, aki a találkozásunk után már nem keresel. Egy szó is elég lenne… De már ennyire se méltatsz, csak várom, napról napra csak várom, hátha írsz, mondom, biztos dolgod van, és azért nem tudsz írni, bízom benne, hogy nincs bajod, ami visszatarthatna tőle. Igyekszem pozitív lenni, de kezdem elveszteni a reményt, talán ennyire rossz benyomást keltettem? De vajon mit rontottam el, esetleg nem jól ültem miközben beszéltünk, vagy talán a ruhám nem tetszett… pedig gondosan válogattam össze csak azért, hogy szépnek találj, túl csendes voltam… az meglehet, de nagyon zavarba voltam ezt te is tudod.. Jaj, mit rontathattam el, hogy már nem akarsz velem beszélni.  Szeretnék még egy esélyt, egy új lehetőséget.. Lehetőséget hogy újra megpróbálhassam.. Hogy láthassalak ismét. Mert a hangod a mosolyod még mindig előttem van. Bánom, hogy nem mondtam mennyire jól nézel ki, de tudom, hogy nagyon zavarba jössz, ha bókolnak neked. Te ki ennyire nagy hatással voltál rám, kérlek, adj nekem még esélyt, keress meg újra. Hisz minden jelzésnél gyorsabban ver a szívem, remélve nézem meg hogy hátha tőled jött..  Kérlek, legalább akkor zárjuk ezt le ne maradjon így, ennyi bizonytalansággal.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése