2011. december 26., hétfő

Az álomvilág ^^

Voltál már úgy hogy legszívesebben álomvilágba maradnál mert ott mindig boldog dolgok történek veled? Most ezt az érzés érzem én is. Az éjjel álmodtam egy gyönyörű álmot és olyan békességet és nyugalmat éreztem míg az álomvilágba voltam amit életem során még nem tapasztaltam vagy csak nem emlékszem rá. >< Mióta felébredtem kicsit csalódott vagyok hogy nem folytathatom. Biztos voltatok már ti is ilyen helyzetben, úgy érzem hogy lebegek egy világban amit sohasem fogok megérten mivel ez a világ a valóság. Viszont nem értem azt hogy a valóságban mért nem lehet minden oly tökéletes mint az álmainkban? A mai napomat egy ilyen szomorú hangulatba töltöttem és csak arra tudtam gondolni hogy hogyan válhatnám valóra?... Részben csak rajtunk múlik hogy örök álom marad-e vagy egyszer valóra váltod (:  Remélem sikerül valóra váltanunk álmainkat ha nem is az összeset akkor legalább azokat amik lehetségesek a való életben is :D  


2 megjegyzés: