2012. január 5., csütörtök

~Idézetek ~

Ha a szemed mögé látnék ott is önmagamat látnám

És te rájönnél, hogy az élet egy élmény és nem látvány
És ha kinyújtod a kezed én egy szívet rejtek el benne
Hogy érezd megszakadni, mielőtt valaki elvenne
A levél, amit írok neked olcsó papír tinta
Ez az élet csak egy fehér lap, de te voltál a minta
Szavak nélkül tudtál mindent mielőtt még egyet szóltam
Én egy pocsolyának születtem, de Veled tenger voltam.



az vagyok,aki mélyen,tiszta szívvel,önzetlenül,önmagadért fog szeretni,de aki csak akkor fogja mondani neked,amikor valóban így érzi.az vagyok,akit soha nem fogsz megérteni igazán,de akit pont emiatt fogsz csodálni,és végtelenül szeretni.





‎ Jó néha sötétben a holdat nézni, hosszan egy távoli csillagot igézni.
 Jó néha fázni, semmin elmélázni, tavaszi esőben olykor bringázni, tele szájjal enni, hangosan szeretni.
 Jó néha magamat csak úgy elnevetni, sírni, ha fáj, remegni, ha félek, olyan jó néha érezni, hogy élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése