2011. december 23., péntek

Az élet

Az életben sok mindenre oda kell figyelned. Kiskorodban még az volt a legnagyobb gondod, hogy ha elvették a kedvenc játékodat. De ahogy nőttél más és más gondjaid lettek. Én most tinédzser koromat élem, régebben nem volt fontos számomra hogy pl: hogy áll a hajam, jó-e a sminkem milyen ruhát vegyek fel...
Ahogy nőttem úgy szembesültem azzal, hogy milyen fontos is az, hogy mit beszélnek rólad. Fontos számodra a pozitív visszajelzés. Hidd el, hogy lesznek olyan emberek, meg már vannak is az életedben akik beléd fognak kötni, ki fognak beszélni a hátad mögött. Ők azok az emberek, akik még nem ismernek. Ez ellen nem tudsz mit tenni, mindig is lesznek ilyen emberek. fogd fel úgy, hogy ők a te rajongóid, akik a hátad mögött beszélnek rólad. (:  Viszont tudod, hogy a barátnőidre mindig számíthatsz. Mindenkinek van egy olyan ember aki a úgymond a "legjobb" akivel mindent megosztasz aki mindent tud rólad. Az én életem be is van egy ilyen ember, már 9 éve boldogítjuk egymást >< viszont tudjuk, hogy ha baj van, számíthatunk egymásra. Múlthéten egy fantasztikus mozizással frissítettük kapcsolatunkat :D 
Most hogy így elolvastátok az első bejegyzésemet remélem szemmel követitek majd a blogomat.

1 megjegyzés: